A Hyundai mindig a lehető legmagasabb szintű minőségre, ügyfélkiszolgálásra és ügyfélélményre törekszik. Ennek kapcsán az egyik legfontosabb szempont az ügyfelek gépjárművének mobilitása, melynek része, hogy a gyár az értékesítés után is folyamatosan gyűjti az adatokat az esetleges meghibásodásokról és a járművek életútja során bekövetkező eseményekről.
Ezen adatok alapján bizonyos modellek esetén ún. visszahívási kampányokat hirdet. A visszahívások olyan intézkedések, melyek célja, hogy egy-egy problémát már az előtt javítsanak, megelőzzenek, mielőtt az ténylegesen bekövetkezne egy adott járművön.

Amennyiben kíváncsi rá, hogy az Ön autója érintett-e visszahívási kampányban kérjük, hogy keresse fel az Önhöz legközelebbi márkaszervizt vagy adja meg alvázszámát az alábbi mezőben.

Rendszám